Friday, March 5, 2010

Kata Penulis

Segala puji-pujian selayaknya hanya untuk Allah, pencipta sekelian alam, pengutus para nabi dan rasul, yang telah menurunkan al-Quran sebagai panduan, hidayah dan petunjuk ke arah kebenaran.


Alhamdulillah saya amat bersyukur ke hadrat Ilahi, dengan keizinanNya maka lahirlah blog saya yang bertajuk bila hati sedang berbicara. Tiada ungkapan seindah bahasa, tiada madah seindah rasa yang dapat saya cetuskan disini. Hanyalah semata-mata apa yang lahir dari lubuk hati yang tulus ikhlas ini.


Dorongan utama saya membuat blog ini adalah untuk bekongsi cerita, pengalaman, suka duka, tangis ketawa perjalanan hidup dengan para sahabat sekelian. Mana yang baik kita jadikan tauladan dan mana yang buruk kita jadikan sempadan. Saya bukannya seorang yang pandai menyusun ayat-ayat indah tetapi cukuplah sekadar yang mampu saya luahkan. Setiap manusia memiliki cinta. Cinta yang sejati hanya cintakan Ilahi, cinta kepada kedua ibu bapa tulus suci selamanya, cintakan saudara masa berada hanya sementara, cinta sesama insan marilah kita suburkan dengan ketaqwaan.


Akhir kata terima kasih yang tak terhingga kepada sahabat yang sudi melayari blog saya. Sebarang komen dan teguran yang membina amatlah saya alu-alukan. Terima kasih yang tak terhingga juga buat seorang rakan yang sudi membantu mengindahkan layouts blog ini. Terima kasih daun keladi, nanti boleh minta tolong lagi. :)


Wassalam....











No comments:

Post a Comment